- Brak na stanie

Brak dostawców
Indeks: 468
Indeks: 329
Marka: Jun Cheng
Indeks: 328
Marka: Jun Cheng
Indeks: 741
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 317
Regulator dwukierunkowy do łodzi zanętowej
Nowa wersja jest kompatybilna z poprzednimi wersjami (można stosować zamiennie)
MODELARSKI DWUKIERUNKOWY REGULATOR OBROTÓW SILNIKA SZCZOTKOWEGO
z łagodnym startem (istnieje możliwość wyłączenia łagodnego startu)
Regulator służy do bezstopniowej, elektronicznej regulacji obrotów silnika szczotkowego klasy 280 - 750. Urządzenie przeznaczone jest głównie do modeli pływających jednak z powodzeniem może zostać wykorzystane do modeli kołowych.
Właściwości:
Użytkowanie regulatora
Regulator należy podłączyć zgodnie z instrukcją. Przewód CZERWONY podłączamy pod dodatni biegun akumulatora (+), przewód CZARNY pod biegun ujemny (-). Przewody BIAŁE lub ŻÓŁTE (kolory te mogą się różnić w różnych partiach produkcyjnych) podłączamy pod wyprowadzenia silnika. Kierunek obrotów „do przodu” sygnalizowany jest diodą LED. Jeżeli przy świecącej diodzie silnik obraca się „do tyłu” należy zamienić miejscami przewody przy silniku.
Dioda LED służy również do sygnalizacji stanu pracy regulatora:
Pierwsze uruchomienie
Po podłączeniu do zasilania dioda LED sygnalizuje zaprogramowany tryb pracy. Pojedynczy błysk (1sek) sygnalizuje pracę z łagodnym startem, podwójny błysk - wyłączony łagodny start.
Aby zmienić tryb pracy należy zewrzeć styki + i S we wtyczce idącej do odbiornika z czarną wtyczką (przewód czerwony i żółty lub czerwony i biały - w zależności od partii) i włączyć zasilanie regulatora. Po 5 sekundach zacznie migać dioda LED sygnalizująca poprawne zaprogramowanie regulatora. Tryb pracy programowany jest sekwencyjnie tzn. każde kolejne programowanie zmienia tryb pracy na przeciwny).
Wskazanym jest, aby przy każdym silniku zamontowane były kondensatory filtrujące (przeciwzakłóceniowe), które powinny być dolutowane zgodnie ze zdjęciem. Montaż kondensatorów nie jest niezbędny do poprawnego działania regulatora, ale znacząco redukuje zakłócenia elektromagnetyczne mogące ograniczyć zasięg odbiornika.
Dobrą praktyką jest też docieranie szczotek w nowym silniku. Docieranie polega na uruchomieniu silnika bez obciążenia, przy drążku wychylonym 30÷50%, na czas 5÷10 minut.
Choć regulator obrotów posiada wiele zabezpieczeń, zaleca się montaż bezpiecznika na czerwonym przewodzie zasilającym, lub pomiędzy regulatorem a silnikiem (na dowolnym przewodzie). Wartość bezpiecznika powinna być dobrana do klasy silnika (np. dla silnika klasy 550 zaleca się bezpiecznik o wartości 5÷7,5A).
Regulator może współpracować zarówno z akumulatorami żelowymi jak i LiPo(3S).
Regulator przystosowany jest do pracy również w katamaranach. Nie ma potrzeby wypinania "czerwonego przewodu" z wtyczki odbiornika !!! Wszystkie produkowane przez nas regulatory posiadają BEC!
Dane techniczne:
W stosunku do poprzedniej wersji (v2.7) zmienione zostało:
Nowa wersja jest kompatybilna z poprzednimi wersjami (można stosować zamiennie)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Indeks: 400
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 220
Marka: Motraxx
Indeks: 219
Marka: Motraxx
Indeks: 222
Marka: Redox
Indeks: 301
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 388
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 390
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 502
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 503
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 504
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 639
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 721
Indeks: 286
Marka: FlySky
Indeks: 583
Indeks: 303
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 722
Indeks: 304
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 287
Indeks: 643
Indeks: 390
Marka: FPHU MOSFET
Indeks: 553
Regulator dwukierunkowy do łodzi zanętowej
Nowa wersja jest kompatybilna z poprzednimi wersjami (można stosować zamiennie)