Dostawa

  • Dostawy realizowane są przez firmę kurierską Inpost oraz paczkomaty Inpost.
  • Przesyłki "za pobraniem" realizowane są zarówno przez firmę kurierską, jak i paczkomaty Inpost. Przy wyborze tej formy płatności do ceny wysyłki doliczana jest dodatkowa opłata. Przesyłki "za pobraniem" wysyłamy jedynie klientom z grupy hurtowej oraz master. 
  • Odbiór osobisty możliwy jest jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu.  

Wysyłka realizowane są dwa razy w tygodniu:
- w poniedziałki, dla zamówień złożonych do niedzieli do 15:00,
- w środy, dla zamówień złożonych do wtorku do 15:00.
W niektórych przypadkach wysyłka może się wydłużyć do 7dni, jednak w takim przypadku Klient zostanie o tym poinformowany w trakcie potwierdzenia zamówienia.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Radzimy zgrupować produkty w jednym zamówieniu. Nie możemy zgrupować dwóch odrębnych zamówień złożonych osobno, a opłaty za wysyłkę będą obowiązywać w przypadku każdego z nich. Przesyłkę wysyłasz na własne ryzyko, jednak dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty.

Zwrot

Zgodnie z obowiązującym prawem Klient ma prawo zwrócić towar nie później niż 14 dni od daty zakupu. 

Darmowego zwrotu można dokonać w dowolnym paczkomacie Inpost po uprzednim zgłoszeniu na stronie https://szybkiezwroty.pl/pl/fphu_mosfet 

Szczegółowa instrukcja jak dokonać zwrotu i reklamacji jest dostępna w dziale Instrukcje, w głównym menu, a protokół zwrotu i reklamacji otrzymali Państwo w mailu potwierdzającym zakup towarów.  

Śledź nas na Facebooku